Lørdag 11 MAJ afholdt Feltsportssektionen sit årlige mesterskab i orienteringsløb. Under en strålende sol samledes deltagerne i lejrgaden for en samlet start. Der blev løbet på to baner, en kort på 4,0 km og en længere på 6,4 km, begge kringlet og udsat af Nis Schmidt.

De første 4 poster med gaflinger lå på øvelsesområdet, men gav alligevel løberne problemer. Det er godt at konstatere, at vor område har så fint et kort og er så detaljerigt, at der kan laves gode baner på det. Derefter fortsatte løberne ud i Rude Skov.

Efter et velfortjent bad og forfriskning samledes deltager med ældre medlemmer og hustruer til den traditionelle frokost i Undermessen. Her kåredes den nye klubmester Christian Saxe, som fik overrakt den hæderkronede Kåre-pokal.