Nicolai Zaar Nielsen ny klubmester i Orienteringsbiathlon

Arkivfoto

Ved Feltsportssektionens Forårsstævne lørdag den 07. marts vandt Nicolai Zaar Nielsen den klassiske konkurrence med 104,51 point foran Thomas Jensen fra Kolding OK med de to AS’ere Ulrik Nielsen og Troels Christiansen på 3. og 4. pladsen. Da Christian Saxe, den bedste AS’er i de ældre klasser, ikke efter tillæg som kompensation for den kortere bane han løb, kunne slå det tre H21 løbere, var der ingen tvivl om, at Nicolai var den nye klubmester i O-biathlon. Han overtager pokalen fra Troels, som vandt ved sidste mesterskabsstævne. Hjerteligt til lykke til Nicolai. Havde der været en holdkonkurrence ville den kendte AS trojka med Nicolai, Ulrik og Troels have vundet overbevisende. Vi er stolte over jeres fine resultater og glæder os til atter at se AS-uglen flyve ved kommende stævner.

Men mange AS’ere klarede sig godt med Christian som vinder af H45 og Jørgen Pedersen på andenpladsen i H55.

Se de samlede resultater her.